2 mei 2013

Geduld wordt op de proef gesteld!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen!
Hard gewerkt aan een aantal stoelen en samen met Alexander Hettema ,fotograaf , een  foto-documentaire gemaakt over de "Rebirth"van een stoel.
Hij heeft het proces gevolgd en gefotografeerd vanaf  het "slopen"van een stoel tot en met het opbouwen en stofferen.
Het was niet alleen het technische aspect waar de aandacht naar uit ging , maar zeker was het de METAMORFOSE die de stoel onderging. Grappig was dat de stoel met die manier van kijken ook echt weer tot leven kwam.
Met behulp van crin, veren, cocos e.d. kreeg de stoel weer "body",maar het leek wel of de stoel "spieren , vet en vlees"kreeg.
Het was een leuke en leerzame periode.

De afspraak met Hans-Jaap Eijerkamp is helaas uitgesteld en over 2 weken weet ik meer!
Het kan niet anders dan dat hij nog enthousiaster is wanneer hij de nieuwe meubels van ZOZITHET ziet.
Mijn werkplaats begint nu wel vol te raken met prachtige meubels en ik kijk uit naar een stroom naar buiten. Mijn geduld wordt op de proef gesteld!
Maar ik heb er zin in!

Hier wat foto's van nieuwe modellen.
Jekunt mij ook volgen op face-book wilmakuiper en dan naar zozithet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten