12 januari 2012

natuurlijk creatief!

De poef is klaar!

Wanneer je zoals ik, al een tijdje aan een project bezig bent komt er een moment dat je tegen je zelf zegt......
Ik maak het NU af!
En zogezegd.....zogedaan.

De laatste "ringen" borduren gingen steeds sneller en het geheel werd steeds duidelijker.
"Mooi ,mam", hoorde ik om me heen! "Hou je "m zelf, of ga je de poef verkopen?"
Daar ben ik nog niet over uit.
Zeker is wel dat dit WEER een uniek produkt van mij is geworden!
De pailletjes en het gouden draadje maken het echt af.
Een binnenkussen maken, de vorm naaien en er gewoon een POEF van maken!
De gehele poef is gemaakt van 100% gevilte schapenwol,dus DAT ZIT wel goed en warm.
Ze is mooi, en er zit een heleboel werk en liefde in!
En ....ja.....dat is OOK mijn handelsmerk!!

2 opmerkingen:

  1. oooooooooooooooo die is echt heeeeeeeeeeeel mooi geworden.Zit de poef ook lekker????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lieve Wilma
    Eindelijk heb ik tijd gemaakt om eens naar jouw site en blog te kijken/lezen. Het ziet er fantastisch en geweldg werk. Ga lekker zo door, ben je ook al internationaal bezig?
    liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen