30 november 2011

pre-view retro-stoel

Het heeft even geduurd maar hier is tie dan!De retro-patchwork stoel is op wat afwerktechnieken na, klaar!
Soms werk je aan zoveel dingen tegelijk dat je denkt dat je niets opschiet....maar dan ineens zijn er een heleboel dingen af en geregeld!
Twee weken geleden nog naar Twello geweest ! 5 bananendozen met stalen,stof en leer opgehaald.Ik kan voorlopig weer vooruit met al die mooie lapjes en ze zijn ook al door m'n vriendin op kleur gesorteerd.Ik ben blij!
Er is echter een ding waar ik me een beetje zorgen over maak......er staan onderhand een heleboel,prachtige stoelen in mijn huis opgeslagen.....Nu  heb ik weer een doel waar ik mee aan't werk moet.......

Eerst maar eens de sinterklaascadeautjes in huis halen want dat gaat ook gewoon door ,ook al geloven we niet meer!

2 opmerkingen:

  1. Wat knap gedaan! Daar zal een hoop tijd en liefde in zitten :) Veel succes met je bedrijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mam! En DAT staat in onze woonkamer! Niet in een opslag plaats of een schuur of een bedrijf, neeh, gewoon in onze woonkamer! Ik ben trots op je!

    groetjes lisa

    BeantwoordenVerwijderen